Word softwarepartner

Transformeer uw aanbod met e-facturering en uitgebreid factuurbeheer

Bied uw klanten moderne en betrouwbare facturering, zonder enige concessies. Onze uitgebreide diensten voor e-facturering en het uitwisselen van e-documenten vormen een veilige, toegankelijke en efficiënte manier om uw bedrijf samen met uw klanten te laten groeien.

Een samenwerking die u verder laat groeien

Wij bieden een betrouwbare en competitieve samenwerking om u te helpen groeien, en om uw klanten te helpen om alles uit e-facturering te halen.

Eenvoudig en transparant prijsmodel met inkomstenaandeel

E-facturering kan de volgende grote stap zijn voor u en uw klanten. Bij ons profiteert u van nul vaste kosten en alle voordelen van een op transacties gebaseerd prijsmodel. Bepaal uw eigen tarieven, behaal meer omzet naarmate uw klanten uitbreiden, en profiteer hiervan zonder verborgen kosten.

Laten we van e-facturering uw nieuwe unique selling point maken!

Upgrade uw dienstenaanbod met ons schaalbare en eenvoudige e-factureringssysteem. Na één enkele integratie kunt u meteen uw klanten tijd en kosten laten besparen, én biedt u ze de mogelijkheden om moeiteloos te groeien.

Neem het niet van ons aan

Sluit u aan bij meer dan 300 geïntegreerde partners in heel Europa

Tripletex logo

Admisol logo

Netvisor logo

Inqom logo

Resolve logo

Waarom u e-facturering aan uw klanten zou aanbieden

E-facturering is niet zomaar een functie: het is een slimmere en efficiëntere manier van transactiebeheer. De voordelen zijn bekend: minder fouten, snellere betalingen en minder kosten. Het is een oplossing die uw klanten zullen waarderen, zowel voor de korte als lange termijn.

Het bespaart geld

E-facturering is een stuk goedkoper dan traditionele factureringsmethodes.

Vergeleken met papieren facturen kunnen bedrijven de kosten voor het versturen met gemiddeld 59% terugdringen, en de kosten voor ontvangst met gemiddeld 64%.

Het is beter voor het milieu

We weten dat uw klanten dol zijn op e-facturering, maar dat geldt ook voor onze planeet.

Overstappen op e-facturering helpt uw klanten om hun ecologische voetafdruk te verkleinen, tot wel een derde van de CO2-uitstoot van traditionele facturering, zoals met papieren facturen.

Het is betrouwbaarder

Met e-facturering is elke transactie herleidbaar en transparant. Zo wordt het risico op kwijtgeraakte facturen of het lekken van vertrouwelijke gegevens uitgesloten.

Dit zorgt voor een betere beveiliging en meer compliance, waardoor uw klanten worden beschermd tegen fraude en zelfs boetes voorkomen.

Het bespaart tijd

Stel u eens voor dat u uw klanten kunt vertellen dat ze honderden werkuren kunnen besparen en die kunnen besteden aan strategische initiatieven, werken met klanten en groeimogelijkheden.

Ja, dat kan dus! Het automatiseren van het factureringsproces levert 64% tijdswinst op voor uw klanten, zodat ze zich op belangrijke bedrijfsactiviteiten kunnen richten.

Het wordt verplicht

De EU streeft ernaar om tussen 2030 en 2032 realtime digitale verslaglegging en e-facturering voor grensoverschrijdende B2B-transacties verplicht te stellen. Nationale wetgevers willen dat vaak zelfs al eerder doorvoeren, dus het is cruciaal dat u uw klanten daar nu al op voorbereidt.

icon-integrations

Een naadloze integratie, van begin tot eind

Het opzetten van de integratie is het fundament van onze samenwerking. Wij willen dit proces zo eenvoudig en naadloos mogelijk houden. Ons toegewijde team van deskundigen zal u helpen om het op te zetten en begeleidt u binnen het hele proces.

1. Maak een testaccount aan

Begin nu door een testaccount aan te maken, zodat u toegang krijgt tot onze API-sleutels. Ons integratieondersteuningsteam loodst u door de aanvankelijke installatie, zodat de rest van het proces soepel verloopt.

2. Bouwen en testen

U bent nu klaar om de integratie in te bouwen. Onze integratiegids bevat gedetailleerde instructies over hoe u alle verschillende functies van ons systeem kunt inbouwen. Dit maakt het eenvoudig voor u om alles draaiende te krijgen.

3. Klaar voor invoering

Na het systeem te hebben opgebouwd en uitvoerig te hebben getest, voeren we het in. Nog even en dan kunt u het zelf gebruiken.

4. Monitoren en verbeteren

Alles op zijn plek voor de invoering? Mooi! Als laatste stap zorgen we ervoor dat alles perfect werkt. Ons ondersteuningsteam helpt u bij verdere verbeteringen en updates.

Alleen de beste dienstverlening voor onze partners

Ons succes is gebouwd op dat van u. Wij zijn er trots op dat we onze partners bij elke stap de allerbeste ondersteuning kunnen bieden. Ons team staat altijd klaar om u van deskundig(e) advies en hulp te voorzien.

100 %

hoe tevreden onze klanten zijn met de ondersteuning

2 uur

onze eerste reactie op nieuwe partners

21 uur

gemiddelde duur voor het verhelpen van een ticket

Waarom nog langer wachten?

Word vandaag nog Maventa-partner

We staan klaar om u op weg te helpen. Het integreren van ons e-factureringssysteem in uw software is eenvoudig, en we staan altijd klaar om u bij elke stap te begeleiden. Neem contact op met ons salesteam en laten we samen uw aanbod aantrekkelijker maken, zonder extra gedoe.

virtual customer support conversation